Toyota Nation Forum banner

Status
Not open for further replies.
1 - 20 of 42 Posts

·
Registered
Joined
·
34 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
Hey guys, selling my baby, only had her over a month.
Installed new ebrake cables- work 100%
Replaced cracked flex pipe


Comes with:
15" CSA rims on Yokohama rubber(alot of life left)
Momo stearing wheel(may be counterfeit, but feels nice)
Ractive shifter
2.5" exhaust from end to end
400,000km on body, engine rebuilt and has roughly 80-90k km on it
AudioVox cd player

Car is definately a project. It starts up first try, shifts nice. Underbody is rediculously clean, Body has 3 main rust spots:
-Right fender (in pic)
-both doors(not rusted through though)
-some rust on trunk

Sunroof is sealed up, but motor does work, probably easy enough fix. Interrior is clean, rip on driverseat, not bad. Dashboard is mint!

Dont want to sell her, but I have too due to schoolwork , mandatory vacation, and post secondary school next year. Thought I could throw money into her, but I just cant.

Located in Oakville Ontario
Price: $700 obo As-Is
PICS:








 

·
The Return of the Red Coupe
2010 RAV4 V6
Joined
·
19,669 Posts
Holy crap, this car is turning into a slut, from owner to owner. :)
 

·
Registered
Joined
·
34 Posts
Discussion Starter · #6 ·
bump...wanna get rid of her asap. Wish I didn't have to, but I gotta. Please guys any reasonable offer is taken into consideration
 

·
The Original Mofo
91 4Runner SR5
Joined
·
575 Posts
thats the reverse of what you just said :p
 

·
Registered
Joined
·
34 Posts
Discussion Starter · #8 ·
yeah I kno haha, but the situation is changing. Will take any reasonable offer, 500 even. GREAT parts car or project.

Drive it Home!!!!

(check engine light JUST came on, not sure why, but engine still runs strong and tranny shifts nice. Idles nice aswell, get back to me!!)
 

·
Registered
Joined
·
34 Posts
Discussion Starter · #10 · (Edited)
seriously man please do it haha. I am desperate, the side skirts would look marvelous on your SR5. Remember tho, the car does have problems, I just dont got time, and to be honest not sure what they are, but it HAS TO GO within the month, gotta pay for a mandatory vacation to mexico(i wanna go, but i wudnt if i didnt HAVE to, I gotta go cuz cousins getting married *win lose situation ahah*)


ps* I know there is a part of you that wants this! I could easily part it out for more, but I just dont have the f*ckin time :(


EXCELLENT PARTS CAR PEOPLE!!!!!!!OR PROJECT!!!!!!!
 

·
The Original Mofo
91 4Runner SR5
Joined
·
575 Posts
thunder bay is pretty fking far from oakville
 

·
Vroom?
2003 Audi A4
Joined
·
4,408 Posts
yeah thats why I said I'll see what I can do with my credit card :D. it'll be a parts car since I need a few things to prep for a motor swap, and plus I want the suspension and so on and on and on LOL

and barrie isn't far from oakville
 

·
Registered
Joined
·
34 Posts
Discussion Starter · #14 ·
bump, got offers still taking them though. Freakinabox, as it stands its between you and TBayToyotaBoy. He really seems eager to get a nice project car. I just feel bad making someone drive THAT far, holy!
 

·
Bullitprooph
1991 Celica GT-S
Joined
·
1,501 Posts
12-14 hour drive from TBay to Toronto (where I visit my family five times a year). The drive is nothing, I've done it more than 30 times now and I never stop overnight. I'm not worried about how far I have to drive to get a car with good floorpans and frame rails...
 

·
Registered
Joined
·
34 Posts
Discussion Starter · #18 ·
are you dissin my car? haha jks. It should make it back, but once again, I dont know. There is the slightest leak in the gas tank. Just enough to make it smell...that also aids in my low price. All I can say is this car has a solid frame, and nice interior. Still for sale, must be sold by end of week!
 

·
Bullitprooph
1991 Celica GT-S
Joined
·
1,501 Posts
vip3r87 said:
are you dissin my car? haha jks. It should make it back, but once again, I dont know. There is the slightest leak in the gas tank. Just enough to make it smell...that also aids in my low price. All I can say is this car has a solid frame, and nice interior. Still for sale, must be sold by end of week!
The only concern I have is whether or not I can get the MTO to issue me with a temp permit to drive the car. Did you have it plated at all? I believe that once it's changed hands once, it's considered "unfit" and is not eligible for a trip permit...anyone know for sure?
 

·
Registered
Joined
·
34 Posts
Discussion Starter · #20 ·
wow wish I could help ya on that...I never had the car plated, didnt touch the ownership. Was planning on it but then all this family stuff came up. Unfortunately it's gotta go, and TBtoyotaboy, if I get an offer from freakinbox I might have to take it, it is just easier ya know?


PS* Did you get the other pictures? And Oakville is about 30 minutes south of toronto.
 
1 - 20 of 42 Posts
Status
Not open for further replies.
Top