Toyota Nation Forum banner

1 - 17 of 17 Posts

·
Registered
51 Posts
Discussion Starter #1
Hola,tengo un Camry 1998, mi auto esta cascabeleando, y esta muy lento, como que le falta fuerza al motor. Ya le hicimos cambio de aceite, limpieza de inyectores y filtro del aceite. Las bujias NO se las he cambiado, cuales me recomiendan para este auto 4 cilindros?:headbang:

·
Administrator
14,512 Posts
Hmmm.... anybody speak Spanish??? Babelfish isn't much help with this lousy translation:

"Hello, I have a Camry 1998, my car this cascabeleando, and this very slow, because it needs force to the motor. We already did change of oil, cleaning of injectors and filter to him of the oil. The candles I have not changed them, as they recommend for this car 4 cylinders?"

• Like
Reactions: jaguar2009

·
Registered
5,344 Posts
He's saying the car is sluggish. He's done an oil change and injector cleaning, but not spark plugs.

Intento que cambia sus enchufes y alambres de chispa. Limpie su cuerpo de la válvula reguladora también. Funcione quizá un tratamiento del Seafoam.

• Like

·
Camry Expert/MR2 JR Xpert
MR2 & 96 V6 Cam
1,201 Posts
^ Estabien pero

yo tambien recomendo los NGK Irridium...esta el mejor para su dinero....buena suerte hombre...

• Like

·
Administrator
14,512 Posts
...This is one reason why I like this place so much.

• Like

·
Registered
1999 Buick Century
110 Posts
Hi, I have a Camry 1998, my car is knocking, and is very slow, as it lacks power to the motor. And we did an oil change, injector cleaning and oil filter. The spark plugs I have NOT changed, what do you recommend for this car 4-cylinder?

may be late on this but there is what it says and if it is knocking u need a new motor

·
2001 Camry XLE 1MZ-FE
2001 Camry XLE
1,661 Posts
Sería mucho más fácil ir a http://translate.google.com y entrar primero a su pregunta y, a continuación, traducido al Inglés en el que podía entenderlo.

¿Qué te parece?

Translated this means.....

It would be a lot easier to go to http://translate.google.com and first enter your question and then have it translated to English where we could understand it.

How about it ?

I added the boldface, Google can't do that :D

.

• Like

·
Registered
51 Posts
Me puedes ayudar con mi Camry 1998, ya que al acelerarlo en baja velocidad cascabelea(jingles) y luego se que quita el cascabeleo. Es motor 2.2, Transmisión automatica. Puede ser el filtro de gasolina?. Tiene bujias nuevas. Tiene servicio de aceite y filtro de aire y aceite.

Can you help me with my Camry 1998, as at low speed on acceleration jingles and then removing the jingle. Motor is 2.2, automatic transmission. You can be the fuel filter?. Has new spark plugs. You have both oil and air filter and oil.

·
抵抗しても無駄だ
2002 Solara SLE V6
9,091 Posts
if new spark plugs did not help, then maybe new spark plug wires would help. try NGK TE58 spark plug wire set.

si las nuevas bujías no ayuda, entonces tal vez nuevos cables de las bujías ayudaría. probar NGK TE58 cable de la bujía conjunto.
(google translation)

[ame]http://www.amazon.com/NGK-TE58-Wire-Set/dp/B000C5PZP8[/ame]

·
Registered
4,519 Posts
Its almost $30 cheaper on Amazon, and they probably still offer Free Shipping to Mexico.

En las Amazon, tengo ellos mejor porque mas barato y tengo libre transporte.

hope that makes sense lol, took Spanish 3 AP last year, but forgot most of it.:facepalm:

·
Registered
85 Posts
Hola,tengo un Camry 1998, mi auto esta cascabeleando, y esta muy lento, como que le falta fuerza al motor. Ya le hicimos cambio de aceite, limpieza de inyectores y filtro del aceite. Las bujias NO se las he cambiado, cuales me recomiendan para este auto 4 cilindros?:headbang:
Creo que debes comprar las bujias y cables esta vez en el Dealer. Fijate que te digo comprar, eso no significa que ellos te la instalen pues te comeran una "pata" al menos si pudieran, son bandidos por naturaleza. Compra las mejores de platino que ellos tengan para el Camry, tambien tengo uno del 1998. Pueden ser muchas cosas las que originan que el automovil se sienta debil. El filtro de gasolina seria bueno cambiarselo, es un poco dificil donde se encuentra, pero lo puedes hacer tu mismo. Igualmente chequea el estado del catalitico y tubos de escapes.
Buena suerte.

1 - 17 of 17 Posts