Toyota Nation Forum banner

1 - 20 of 71 Posts

·
I HAS BOOST!!!
94 Camry SE V6 Coup
Joined
·
10,728 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Yall get off your A**es and lets have a fall meet!

where -
Buffalo Wild Wings
10240 Baltimore Avenue (rt. 1)
College Park, MD 20740
http://maps.google.com/maps?f=q&sou...9.020084,-76.92539&spn=0.007952,0.020921&z=16
when - saturday October 16th @ 2pm
who - whoever...but id rather this not be some mega meet attempt(not that it could happen anyways) so lets try to keep it in the toyota community. friends are welcome of course.

we will be meeting at the parking lot to the south west of BWW, next to the Holiday Inn.
 

·
Registered
01 camry
Joined
·
172 Posts
im down man. the date and time work for me also. im so glad this isnt going to be a sunday meet. now i just have to figure out a way to get these stuck wheel locks off so i can change my brake pads, paint my calipers and finish mounting the back of my trd side skirts haha...fun times
 

·
What Toyota?
2008 Saab 9-3
Joined
·
10,477 Posts
I want some BWW NOW. :licklips: :lol:

I might show. Depends on some things.
 

·
Premium Member
'96 Camry XLE
Joined
·
11,246 Posts
Rob, RapeACivic (back int he day) is coming from Spain on Oct 19th. Let me talk to him tomorrow and then I'll try to set a date with you.


*Edit, just saw you picked a date, nevermind. Can't make it.
 

·
Registered
Camry LE V6 2000
Joined
·
361 Posts
that should work for me. I'll have to leave by 4:30 (work at 6pm) though so the earlier we can meet the better.

i'd suggest meeting at 2pm, but that's just me being selfish.

mdatrdcam, I think I saw you in Frederick once this summer. I was on my way back from Ohio and had just gotten into Frederick. I saw a green Gen 4.5 Camry with a TN sticker, Razzi body kit, and no front grille. Was that you? I always wondered who that was... Unfortunately I wasn't driving my car, I was in my friends car.

Go figure, we pull up next to a fellow gen 4.5 camry with a body kit and TN sticker the ONE time I'm in someone else's car.
 

·
Registered
1996 Camry XLE V6
Joined
·
617 Posts
I am SO there. The manual mod has gone from oh god to OH GOD DAMN IT. Entire exhaust is rusted together so guess what else is getting changed?! :headbang: Oh well I am there Camry or not I will be there.
 

·
Registered
01 camry
Joined
·
172 Posts
sir thomas- no that wasnt me. i have a trd kit, trd suspension and my car is black, although sometimes it looks green from all the pollen and me never washing it. but i dont have a front grille either haha. i dont think ive ever seen any other modified camrys in frederick, i'll have to keep an eye out for that car though. oh and i cant wait to check out your car, it looks pretty badass. you'll have to take me for a ride in it, if you dont mind, ive never ridden in a boosted camry or solara.
 

·
iAzn
1988 toyo Corolla DX
Joined
·
1,492 Posts
I was wondering what happend to all the meets we would have every month...

I'm in, I live only 10 minutes from Lanham right down MD 450.... WTF is the BWW in Lanham??? I never knew there was one there. Must be new. Only knew of the one in UMD-CP.

... things may change... possibility.
 

·
iAzn
1988 toyo Corolla DX
Joined
·
1,492 Posts
im down man. the date and time work for me also. im so glad this isnt going to be a sunday meet. now i just have to figure out a way to get these stuck wheel locks off so i can change my brake pads, paint my calipers and finish mounting the back of my trd side skirts haha...fun times
Harbor frieght in Laurel sells wheel lock removal sockets for cheap. However, you may not be able to reuse the locks. HF tools are cheaper in price but gets the job done like any other typical, expensive tools.
 

·
Registered
1992 Celica GT
Joined
·
1,290 Posts
I'm in. Its probably about time I show to another meet now that I have everything.... er well most everything repaired that needed to be.
 

·
Registered
01 camry
Joined
·
172 Posts
Harbor frieght in Laurel sells wheel lock removal sockets for cheap. However, you may not be able to reuse the locks. HF tools are cheaper in price but gets the job done like any other typical, expensive tools.
thanks for the suggestion but i actually bought the craftsman lug nut removal kit. i was able to get them off today and finish securing the trd kit. now all i have to do is change the brake pads and paint the calipers and i'll be set.

oh yeah i should probably start detailing the car too it's been quite a while haha
 

·
Registered
1996 Camry XLE V6
Joined
·
617 Posts
Ok, so shall we start to narrow this down?

And stay summer mod?! You never leave it. Just look at Rob and Me. :lol:
 
1 - 20 of 71 Posts
Top