Toyota Nation Forum banner

1 - 20 of 102 Posts

·
TN's Resident Goddess.
2007 Camry SE
Joined
·
6,090 Posts
Discussion Starter #1
Yup, being the little planner I am, January is around the corner and we will all have new toys to show off. How's about we plan a little meet for the second week of January?


Who's in for January 14th, which is a Saturday? Same place as last (Jillians)? The mall might be busy with returns, but lemme know what you guys think.
 

·
FRANK THE TANK LIVES!
'91 MR2 turbo
Joined
·
819 Posts
You can count me in, as usual. Just try to finalize some plans a little earlier than the week before would ya?

1. Lau and Joe (of course)
2. Nuno (always welcome in my backseat! :D )
3. Knave (haha, insert "Cheers" opening theme here)
4. Frank (knows Knave's true identity)
 

·
TN's Resident Goddess.
2007 Camry SE
Joined
·
6,090 Posts
Discussion Starter #9
alltracman78 said:
How about Feb?
I'll be home for good in the middle to end... :D
We'll def have a meet in Feb as well, we usually do one once a month. We're just that cool. :cool: :lol:
 

·
Alltrack Wannabe
Joined
·
639 Posts
Lauren said:
We'll def have a meet in Feb as well, we usually do one once a month. We're just that cool. :cool: :lol:
aaahh
In that case. :D

Maybe I can convince my buddy to bring his 87 Supra T.
Not sure on that. Might still be under the knife...
 

·
FRANK THE TANK LIVES!
'91 MR2 turbo
Joined
·
819 Posts
What's with this meet? I gotta know for sure so I don't go snowboarding! :D
 

·
Ferocious Teddy Bear
Joined
·
674 Posts
1. Lau and Joe (of course)
2. Nuno (always welcome in my backseat! )
3. Knave (haha, insert "Cheers" opening theme here)
4. Frank (knows Knave's true identity)
5. Marc (the MadMan cometh!)

This is 4 days before my B-day BTW! Figured yall would want to know.
 
toyota camry
Joined
·
330 Posts
i guess i could make it maybe i could get anthony to come.well i think the camry is goin to another delearship to stay there for good and i hopefully will be picking up a new suv but im gunna wait till may or june to do this.......

1. Lau and Joe (of course)
2. Nuno (always welcome in my backseat! )
3. Knave (haha, insert "Cheers" opening theme here)
4. Frank (knows Knave's true identity)
5. Marc (the MadMan cometh)
6.bill(Blahhhhhh)
 
1 - 20 of 102 Posts
Top