Toyota Nation Forum banner

1 - 20 of 78 Posts

·
Registered
Joined
·
363 Posts
don't have much, but look below in my sig.
 

·
My other car is a Camry
Camry
Joined
·
2,318 Posts
T66 Camry here :D

Haven't got a chance to fully tune the car yet... busy with my turbo Integra plus school and work. Soon to be dyno'd though :)
 

·
"I BUILD SLEEPERS"
2014 4Runner TEP
Joined
·
2,558 Posts
GT4088R 5S-GTE Camry ...
still in piece need the money to finish fuel, Nitrious system and exhaust system components..
 

·
Registered
Joined
·
1,658 Posts
Me not yet :mad:

CT26, Intercooler, ignition, and exhaust parts sitting in my house
 

·
Registered
Joined
·
363 Posts
Tony the Tiger said:
I see nothing but a Borla exhaust...
that's why i said i don't have much.:(
 

·
Whine Connoisseur
Joined
·
6,583 Posts
Discussion Starter #11
Toysrme: Looks like an arms race btw the 3VZ gang :)

Ufoz: Where do you get the money to do this?! :D

Tony: Drop outta skool. With a brain and passion like yours..... ;)

Wraith: blah blah..the song is getting old :lol:

luis: you're getting there :thumbup:

Glok: Whatever happened to your blower? I don't recall ever reading any sort of horror stories.

mkII: go to the front desk for directions. You're lost :lol:


Where my Ripp boys at?!

*Edit* I forgot trypsix: follow my lead ;)
 

·
Mad Scientist-In-Training
Joined
·
922 Posts
Working on 2VZ-FE turbo....

I got a TD06-20G for now....

Still working on making room up front and my manifold.

Not sure about the I4 though.
Might consider RIPP for that.
 

·
club momentum moves you !
06 Tacoma X-Runner
Joined
·
456 Posts
Ripp modifications vortech supercharged 5sfe here, 161whp @ 6000rpm and 162lbs. tq. @ 4200rpm at 11psi with 8.5:1 compression pistons on auto trans :bleh: .

-shook
 

·
My other car is a Camry
Camry
Joined
·
2,318 Posts
mkII said:
that's why i said i don't have much.:(
Not trying to be an a$$, but this thread was meant for recruiting all the FI'd Camry's in this forum (SC or turbo).

Some guys here have an uninstalled turbo system, while some are collecting pieces of it. I am just wondering if you actually posted in the wrong thread because I don't see any turbo parts in your sig, nor anything related to a turbo/SC build-up.

:)
 

·
Banned
Joined
·
4,345 Posts
Yeah I know of about 8 3vz-e, 3vz-fe turbo projects right now. Some of yall are building now. Some of us are slowly getting parts together, some of them are in the alst satage of serious discussion before parts stage. The fun part is that everyone is doing their own thing.

I just... need... money...
 

·
"I BUILD SLEEPERS"
2014 4Runner TEP
Joined
·
2,558 Posts
Dammit PHI ... I know that song is getting old how about loaning me $10,000 USD to get the Wraith running ... Shit my custom turbo manifold is costing me $2700.00 USD alone...
 

·
Blazin...
CAMRY
Joined
·
1,440 Posts
wraith: i know how u feel!!!

3sgte gen 2 engine in the garage just sitting for now... will start as soon as have some extra $$ to get a second car :( maybe start search on a gt25 or gt30 turbo upgrade since i already have the manifold with adaptor to fit the garretts...
 

·
"I BUILD SLEEPERS"
2014 4Runner TEP
Joined
·
2,558 Posts
LOL... I'm sooo brok e... hopefully this October will pay for the bill on getting the Wraith running... going to work 13- 12hr days every 2 weeks... for the month of October and November ... maybe I'll come up on that $10,000... lol, I wish ...
 

·
Blazin...
CAMRY
Joined
·
1,440 Posts
poor justin... well hope it goes well for ya... im workin day and nite 2 jobs so maybe i can get my project at least in the car!!!
 

·
club momentum moves you !
06 Tacoma X-Runner
Joined
·
456 Posts
ehehe hope things work out good for ya Justin, i wanna see that beast back up and running :)

-shook
 
1 - 20 of 78 Posts
Top