Toyota Nation Forum banner

1 - 14 of 14 Posts

·
Registered
16 Posts
Discussion Starter #1 (Edited)
Hi, few weeks ago high beams stop working. Also, DRL doesn't work. I've tried everything... change bulbs and check the fuse and they are very well. I've tried to found the relay but I don't know where is located. I found 2 relays under the steering wheel but belongs to fog lights and lower beams. I would like to know where the relay or the DRL module is located? Thanks.

·
Registered
16 Posts
Si. Ese es el master relay de las luces. Es un módulo donde los relay son integrados. Saludos.

Yes. That is the master relay of the lights. It is a module where the relays are integrated. Greetings.

·
Registered
3 Posts
Hello everyone, which one of these parts is the right one?

82720-0T020 or 82720-0T010

20 being the whole junction box and 10 the part.

Saludos a todos! Soy de Dorado Puerto Rico.

Cuál de los dos números de parte es la correcta para el problema con las luces largas?

82720-0T020 es la caja de fusibles completa y 82720-0T020 es la otra parte que sale en las fotos que ataché.

Geacias!

Attachments

·
Registered
10 Posts
Hola,soy de Florida PR.A mi 2009 le sucedió ,le cambien el módulo y se arreglo el problema.Lo compre por internet en la Toyota de Miami por $163.45 y lo cambie yo mismo pues va en la caja de fusibles en él área del motor.Saludos

Hi, I'm from Florida PR. My 2009 had this happened, I changed the module and fixed the problem. I bought it online in the Miami Toyota for $ 163.45 and I
changed it myself as it goes in the fuse box in the area of ​​the motor. Greetings

·
Registered
2 Posts
Hola,soy de Florida PR.A mi 2009 le sucedió ,le cambien el módulo y se arreglo el problema.Lo compre por internet en la Toyota de Miami por $163.45 y lo cambie yo mismo pues va en la caja de fusibles en él área del motor.Saludos

Hi, I'm from Florida PR. My 2009 had this happened, I changed the module and fixed the problem. I bought it online in the Miami Toyota for $ 163.45 and I
changed it myself as it goes in the fuse box in the area of the motor. Greetings
Saludos, tengo una Toyota Venza 2010 3.5L y hace algunos días no me funcionan las luces cortas de día y ayer por la noche las luces largas dejaron de funcionar. Lei que cambiaste un módulo que me imagino va debajo de la caja de fusibles que esta en el motor, por favor si no me corriges. Por cual nombre lo consigo en el internet, gracias.

Greetings, I have a Toyota Venza 2010 3.5L and a few days ago the short day lights don't work for me and last night the long lights stopped working. I read that you changed a module that I imagine goes under the fuse box that is in the motor, please if you don't correct me. By what name do I get it on the internet, thanks.

·
Registered
10 Posts
Hola,bien yo lo busque en goglee y en Ebay con el numero de pieza 82720-0T020 Juntion box y lo encontre mas barato en la toyota de miami fl.Espero averte ayudado,saludos.

Hello, well I looked for it in Google and on Ebay with the part number 82720-0T020 Junction box and I found it cheaper in the Toyota of Miami fl. I hope to help you, regards.

·
Registered
10 Posts
Saludos, tengo una Toyota Venza 2010 3.5L y hace algunos días no me funcionan las luces cortas de día y ayer por la noche las luces largas dejaron de funcionar. Lei que cambiaste un módulo que me imagino va debajo de la caja de fusibles que esta en el motor, por favor si no me corriges. Por cual nombre lo consigo en el internet, gracias.
Hola,bien yo lo busque en goglee y en Ebay con el numero de pieza 82720-0T020 Juntion box y lo encontre mas barato en la toyota de miami fl.Espero averte ayudado,saludos.

Hello, well I looked for it in Google and on Ebay with the part number 82720-0T020 Junction box and I found it cheaper in the Toyota of Miami fl. I hope to help you, regards.

1 - 14 of 14 Posts
About this Discussion
13 Replies
7 Participants
Ranger00953
Toyota Nation Forum
ToyotaNation Forum is a community dedicated to all Toyota models. Come discuss the Camry, Tacoma, Highlander, 4Runner, Rav4 and more!
Full Forum Listing