Hej, chłopaki, mam nadzieję, że możecie mi pomóc zawęzić problem, który mam od 18 miesięcy. I wydaje się, że żaden mechanik nie może tego rozgryźć.
Zawsze, gdy przyspieszam na tyle, że można poczuć całkowitą zmianę ruchu, słyszę ten dźwięk stukania dochodzący ze środka lub strony pasażera samochodu. Moja żona myśli, że to brzmi jak trzask. Słyszę ten dźwięk również wtedy, gdy hamuję na tyle mocno, że można poczuć nagłe przesunięcie do przodu. Jeśli hamuję w spokojnym tempie lub stopniowo, nigdy się to nie zdarzy, tylko wtedy, gdy mocno nacisnę na hamulce, aby spowodować przesunięcie do przodu.
Rzeczą, którą zauważyłem, jest to, że kiedy przyspieszam, mogę manipulować dźwiękiem, jednak nie mogę manipulować dźwiękiem, dopóki nie zahamuję/zwolnię, po zahamowaniu mogę ponownie przyspieszyć, aby wywołać dźwięk. To samo dotyczy hamowania, po zahamowaniu nie mogę ponownie manipulować dźwiękiem, dopóki znowu nie przyspieszę. Mam nadzieję, że to ma sens.
Zauważyłem to również, gdy powoli podjeżdżam na miejsce parkingowe i wjeżdżam na nie tyłem, a nie na nierównościach.
Nigdy nie usłyszę tego dźwięku, jeśli robię to przy prędkościach większych niż 50 mph.
Dźwięk jest mniej częsty w chłodniejszą pogodę, a bardziej częsty w cieplejszą pogodę.
Słyszę ten dźwięk, gdy przejeżdżam przez nierówności, ale zdarza się to losowo i niezbyt często. Nigdy nie mogę manipulować dźwiękiem podczas przejeżdżania przez nierówność. Jest to całkowicie losowe i może zdarzyć się około 10% czasu.
To tak, jakby dźwięk pojawiał się, gdy następuje nagła zmiana ruchu.
Zastanawiałem się, czy to mocowania silnika, jednak nie odczuwam wibracji silnika, jest niewielki ruch w silniku podczas zmiany biegów, ale niewielki ruch jest normalny, jak rozumiem.
Oto film z dźwiękiem.
Zawsze, gdy przyspieszam na tyle, że można poczuć całkowitą zmianę ruchu, słyszę ten dźwięk stukania dochodzący ze środka lub strony pasażera samochodu. Moja żona myśli, że to brzmi jak trzask. Słyszę ten dźwięk również wtedy, gdy hamuję na tyle mocno, że można poczuć nagłe przesunięcie do przodu. Jeśli hamuję w spokojnym tempie lub stopniowo, nigdy się to nie zdarzy, tylko wtedy, gdy mocno nacisnę na hamulce, aby spowodować przesunięcie do przodu.
Rzeczą, którą zauważyłem, jest to, że kiedy przyspieszam, mogę manipulować dźwiękiem, jednak nie mogę manipulować dźwiękiem, dopóki nie zahamuję/zwolnię, po zahamowaniu mogę ponownie przyspieszyć, aby wywołać dźwięk. To samo dotyczy hamowania, po zahamowaniu nie mogę ponownie manipulować dźwiękiem, dopóki znowu nie przyspieszę. Mam nadzieję, że to ma sens.
Zauważyłem to również, gdy powoli podjeżdżam na miejsce parkingowe i wjeżdżam na nie tyłem, a nie na nierównościach.
Nigdy nie usłyszę tego dźwięku, jeśli robię to przy prędkościach większych niż 50 mph.
Dźwięk jest mniej częsty w chłodniejszą pogodę, a bardziej częsty w cieplejszą pogodę.
Słyszę ten dźwięk, gdy przejeżdżam przez nierówności, ale zdarza się to losowo i niezbyt często. Nigdy nie mogę manipulować dźwiękiem podczas przejeżdżania przez nierówność. Jest to całkowicie losowe i może zdarzyć się około 10% czasu.
To tak, jakby dźwięk pojawiał się, gdy następuje nagła zmiana ruchu.
Zastanawiałem się, czy to mocowania silnika, jednak nie odczuwam wibracji silnika, jest niewielki ruch w silniku podczas zmiany biegów, ale niewielki ruch jest normalny, jak rozumiem.
Oto film z dźwiękiem.